טיפים

טיפים

אספנו עבורכם כמה טיפים סופר חשובים. חלקם מאיתנו וחלקם מקבוצות הפייסבוק השונות, בכדי להקל עליכם כמה שיותר. אנו סומכים עליכם שתעשו בהן שימוש נבוןJ

מבטיחים לעדכן בכל דבר חדש שנמצא ואתם מוזמנים לשלוח לנו הצעות.

 

טיפים כלליים:

  1. חשוב לזכור: אנו לא מוכרים מוצרים, אלא בעצם צורך במוצרים. אם תדעו לקלוע לצורך של הלקוח ולמילות המפתח הרלוונטיות תוכלו למכור כמעט כל דבר.
  2. נדגיש לקונים שלנו לא את המוצר, אלא את התועלת שתצמח להם ממנו. במקום לכתוב כמה המוצר שלנו טוב נדגיש מה התועלת שתצא לקונה מהמוצר.
  3. תמיד לתת שירות טוב!
  • לשלוח הודעה לקונה שלכם אחרי המכירה.
  • לשלוח כמה שיותר מהר את המוצר שלו.
  • לאחר שיגיע המוצר ללקוח, חכו יומייםשלושה ושלחו לו הודעה שתגרום לו להבין שאתם מצפים לפידבק (חיובי כמובן) ממנו. בדרך כלל הם נותנים..

ישנן גם לא מעט תוכנות שעושות את כל זה עבורינו

  1. חשוב לצפות בוובינרים של נהר הם התשתית להבנת החיפוש בזיק. לאחר מכן תצפו בוובינרים על זיק.
  2. נצלו את אתרי הקאשבאק. תוכלו לצבור שם המון כסף, שבסופו של דבר יעבור לפייפאל שלכם.
  3. אל תשכחו לקחת בחשבון את כל ההוצאות שיש לחנות שלכם - עמלות איביי, עמלות פייפאל, תשלום על העברת כסף לחשבון הבנק, תשלום עבור גיפטים, מיסים באתרי הדרופ השונים, תשלום לרואה חשבון ועוד.
  4. בסופו של דבר, המטרה שלי היא לבדל את עצמי מהמתחרים. לשם כך עליי לציין את היתרונות שלי על אחרים. למשל:
    • אני נותן משלוח בחינם – Free Expedited Shipping
    • משלוח מהיר
    • החזרה תוך 30 יום. טווח ארוך יותר מהמקובל.
    • איכות מוצרים מעולה
    • מחירים תחרותיים . זולים
    • משאיר פידבק ראשון
    • שירות 24/7 במייל (או בטלפון אם יש)
    • Direct From Manufacturer
  5. אם אתם עושים דרופשיפ מאמזון עם חשבון פריים, מומלץ להגדיר ב Policy Business את הדברים הבאים:
  • החזרת המוצר תוך 30 או 60
  • Restocking Feeשל 15% על הקונה (זה נוגע רק  Return ולא כרווח נוסף שלכם על המכירה)
  • 3 ימים עבור Handling Time
  • Expedited Shipping 1-3 Days
  1. אם לקוח שואל אותנו שאלה לגבי המוצר סימן שהוא חסר בדף המכירה. עליי להוסיף אותו לדף המכירה במקום בולט.
  2. אל תחפשו תמיד מוצר אחר או דומה. אם מצאתם את אותו מוצר ויש עליו רווח טוב על ידי המוכר, תעלו אותו ותשנו קצת את הכותרת.
  3. אם מוצר נמכר אצל מוכר 20 פעמים בשבוע האחרון, לא צריך לבזבז זמן על מחקרי סייל טרו המוצר מוכר! וצריך להעלות משהו בסגנון או מוצר זהה לחלוטין עם שיפור כותרת (כמובן במידה ויש רווח).

 

טיפים להעלאת ליסטים

 

  1. קחו כותרת של ליסט מצליח של מוכר, תשנו את המילים החלשות שבו למילים חזקות באמצעות ה Title Analytics של זיק
  2. מומלץ מאד לבחור תמונה ראשית שמציגה הכי טוב את המוצר שאתם בוחרים לעלות.. אם יש לכם אופציה לשים תמונה ייחודית שאף מוכר אחר לא השתמש בה - תעשו את זה.
  3. מקמו את הכתורת בעמוד המכירה 2-3 פעמים גם בשביל לתפוס מילים חזקות ומחופשות וגם בכדי ללכוד את תשומתלב הקונה למוצק שהוא עומד לרכוש.
  4. תמיד אבל תמיד תעלו 12 תמונות..גם אם זה אומר שאתם מעלים 12 פעמים את אותה התמונה. מומלץ לקרוא לתמונה בשם הכותרת עם קו תחתון (_) בין המילים וללא רווח. כך נמשוך תנועה גם מגוגל.
  5. מומלץ למלא לפחות 5-6 item specifics רלוונטים למוצר מתוף תיאור המוצר מאתר הדרופ. כך למעשה תעברו 'סינון' של משתמשים באיביי אשר מחפשים תכונות מסויימות דרך התפריט השמאלי וגם תקלעו לכמה שיותר מילות מפתח.
  6. שימו לב שאתם מורידים כל מילה או כל איזכור של הספק שלכם מהמידע שהמוניטור מעלה לכם אוטומטית כשאתם מעלים ליסט. הרבה פעמים כתוב שם את שם הספק או את נושא האחריות ואתם לא באמת רוצים מידע כזה בליסט שלכם.
  7. מוכרים חדשים -  המטרה שלכם לבנות את המוניטין (צבירת פידבקים ומוניטין) של החשבון שלכם כדי שתוכלו למכור גם אוויר לאמריקאים (והם קונים, תאמינו או לא).. תוודאו שאתם לא שמים יותר מדי רווח.
  8. לשים לב על איזו קטגוריה המוניטור מעלה את המוצר, לבדוק אצל המוכרים האחרים באיזו קטגוריה הצליחו למכור את המוצר. ברוב המקרים המוניור יבחר תא הקטגוריה הנכונה, אך לא בהכרח.
  9. חובה לעדכן UPC של המוצר, אחרת eBay פשוט יורידו אותו לאחר 30 יום, גם אם הליסט מוגדר כ GTC. .
  10. כשאתם מעתיקים כותרת ממוכר תותח שימו לב שאתם לא מעתיקים דברים לא נכונים או לא רלוונטים עבור המוצר. תמיד לשים לשים רק מידע נכון ואמין.
  11. בניית כותרת – מומלץ לשמור על רצף המילים החזקות את המילים הפחות רלוונטיות מומלץ למחוק ולהכניס במקומן מילים עם תועלת על אותו מוצר (קריאה בתאור המוצר).
  12. להדגיש באותיות גדולות מילה חשובה, כמו אחת מהמילים למעל, או מילה שמייחדת את המוצר. זה יבדיל אותי מהמתחרים. כמו למשל ORIGINAL, WATERPROOF ועוד.

 

טיפים להתנהלות בחנות:

תמחור

  1. אם יש לי מוצר קצת מעל מס' עגול אני מוריד בקצת. למשל במקום 23.16 נוריד ל 22.99
    • אנשים תמיד יתרחקו ממספרים עגולים. 19 תמיד ייראה הרבה יותר זול מ 20.
    • פעם בשבוע נעבור על כל המחירים שלנו ונתקן

 

  1. להתחיל מכירה של מוצר עם רווח נמוך
    • לאחר מכירה ראשונה נעלה בחצי דולר.
    • לאחר מכן נעלה עוד חצי דולר.
    • ככה נמשך להעלות עד שנגיע לרווח שמתאים לנו.

 

  1. במידה ומוצר כלשהו שהעלינו הפסיק להימכר:
    • נחזור לרווח הראשוני ונתחיל מהתחלה, כך שנחזור למעלה בתוצאות החיפוש.
    • תוך 2-3 ימים יחזור לנו ה traffic לחנות.
    • לאחר 3 ימים של traffic ומכירות, ננצל את זה שהדירוג שלנו נשמר לעוד 3-4 ימים באיביי ונעלה מחירים לרווח אפילו גבוה יותר.

 

 תחזוקת החנות:

  1. לגעת כל יום בליסטים - אם אתם יכולים להעלות חדשים, מה טוב.ואם לא אז לראות אילו ליסטים אפשר להסיר לפני שהם מתחדשים.
  2. אם לליסט כלשהו אין הרבה צפיות אז לבדוק מה ניתן לשפר בו – אולי הכותרת, אולי תיאור המוצר, אולי item specific ואולי המחיר מעט יקר.
  3. אם גם לאחר שיפור הליסט עדיין מספר הצפיות נמוך, מומלץ להסיר את הליסט לפני חידוש ה GTC.
  4. חשוב מאד שהמנוע של איביי יראה שבאתם לעבוד והחנות מתוחזקת. איביי לא אוהבים חשבונות לא מתוחזקים וקאסיני מורידה להם דרוג.
  5. מומלץ לבצע Promotions והנחות לליסטים שברצונכם לקדם באופן אגרסיבי. למשל – אם יש לכם מוצר שנמכר אצל לא מעט אנשים ואתם רוצים לקבל קידום או לבלוט מעל אחרים.

 

מיקום:

 

  1. ברוב המקרים איביי תראה לקונה קודם כל את המוצרים שקרובים אליו בראש תוצאות החיפוש.
  2. נשים לב היכן המוניטור שלנו ממקם את המוצר ונשנה בהתאם.
  3. נוכל לראות בכלים גומאת Google Trends היכן מומלץ למקם מוצר מנישה מסויימת.
  4. אם יש לי 2 חנויות אגדיר אחת בחוף המזרחי ואחת הבחוף המערבי. את אותו מוצר אגדיר גם פה וגם שם, וכאן אכסה נתח גדול יותר.

 

צרו קשר עוד היום ונשמח לקבל אתכם

יש לכם שאלות נוספות? צרו קשר

אנא הזן הודעה.
logo

"בתום חצי השנה הראשונה הגעתי לסך מכירות של 30,000$. בחצי השנה הזו צברתי המון ידע, למדתי, והבנתי כיצד המערכת הזאת עובדת."

גורו-מאסטרמיינד

פיצחתי מיתוסים רבים, למדתי את המוכרים הטובים בעולם, ופיתחתי את שיטת המכירות וניתוח השוק הטובה בעולם."
ייסדתי אקדמיה, אספתי מנטורים מעולים, והקמתי את משפחת "מאסטרמיינד"

זיק אנליטיקס

זיק אנליטיקס הינה תוכנה ייחודית אשר פיתחתי המתבססת על אלגוריתמים מיוחדים אשר הופכים את נושא מציאת המוצרים, מחקר השוק ומילות המפתח לפשוט וקל.
"אין סוף להצלחות ב-ZIK, המערכת לא מחליפה את השכל האנושי, אלא נותנת לו כלים, כיוון שלהתפתחות האנושית אין סוף... הרי שאינסוף להצלחה"